Φωτογράφηση Ξενοδοχείων / Φωτογράφιση Ξενοδοχείων - Συχνές Ερωτήσεις - imagIN visual promotions

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

(ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ)

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ?


Κάποιος που ενδιαφέρεται για έναν προορισμό, το πρώτο που διερευνά είναι η διαμονή του. Έτσι πιθανώς να ανατρέξει σε κάποιον γνωστό του που γνωρίζει ότι έχει ήδη επισκεφθεί την περιοχή, ή να κάνει χρήση ιστότοπων αναζήτησης (π.χ. Booking).

Ο Νο1 ισχυρότερος παράγοντας επιρροής στην διαφήμιση όσον αφορά προϊόντα αλλά κυρίως υπηρεσίες θεωρείται η σύσταση από ένα ευχαριστημένο πελάτη. Η σύσταση μπορεί να γίνει είτε από κάποιον γνωστό μας, είτε μέσω σελίδας αναζήτησης (π.χ. Trip Advisor, Booking) από κριτικές που αφήνουν (άγνωστοι σε εμάς) πελάτες.


Μετά από μία σύσταση ο ενδιαφερόμενος θα αναζητήσει (συνήθως στο Internet) μια πρώτη “εικόνα” του χώρου σας αλλά και των υπηρεσιών σας. Εάν δεν υπάρχει συγκεκριμένη σύσταση, ο υποψήφιος πελάτης θα κάνει χρήση κάποιας σελίδας αναζήτησης, ή κάποιου τουριστικού οδηγού.


Σε κάθε περίπτωση, η παρουσία σας στο internet κρίνεται σήμερα αναγκαία και απαραίτητη και μπορεί να αφορά σελίδες αναζήτησης ξενοδοχείων ή/και ένα δικό σας site.

Το τελευταίο δε προσδίδει κατά κοινή ομολογία και κύρος στην επιχείρηση.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ?


Στην προσπάθειά του λοιπόν ο υποψήφιος πελάτης σας να πάρει σύντομα μια εικόνα από τις εγκαταστάσεις σας, θα ανατρέξει πρώτα στις φωτογραφίες σας.


Μελέτες έχουν καταδείξει ότι οι ιστοσελίδες του site μιας επιχείρησης φιλοξενίας ή εστίασης, που περιέχουν φωτογραφίες (photo galleries) δέχονται κατά μέσο όρο το 98% των “κλικ” επισκεπτών που κάνουν κρατήσεις online.


Η πρώτη εντύπωση που θα αποκομίσει, θα είναι εξαιρετικά κρίσιμη και αποφασιστικής σημασίας.


Τα βασικά κριτήρια σε αυτή την φάση είναι η “εικόνα” και η τιμή. Δεδομένου ότι για την τιμή ο ενδιαφερόμενος συνήθως έχει προαποφασίσει, τον κυρίαρχο ρόλο τον παίζει η εικόνα. Μια κακή εικόνα ή μη αναμενόμενη θα τον αποτρέψει κατευθείαν και θα αναζητήσει χωρίς δεύτερη σκέψη κάτι άλλο. Απεναντίας μια ελκυστική εικόνα θα τον κάνει να προχωρήσει στην επόμενη φάση που είναι η διερεύνηση των υπολοίπων σημαντικών κριτηρίων του, (τοποθεσία, παροχές, βαθμολογία, κριτικές κλπ) προκειμένου να πάρει την τελική απόφαση.


Αναμφισβήτητα  το βασικό μέσο μεταφοράς πληροφορίας είναι οι φωτογραφίες, κυρίως των χώρων αλλά και της θέας, των εδεσμάτων του πρωινού κλπ.

Οι φωτογραφίες και μόνο είναι ικανές να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν κάποιον από το να κάνει μία κράτηση, και να σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Για αυτό θα πρέπει να μεταφέρουν την αναμενόμενη εμπειρία.


ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ?


Μια φωτογραφία λένε αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Οι φωτογραφίες μεταφέρουν αποτελεσματικότερα πληροφορίες, αλλά και συναισθήματα, από ότι οι λέξεις και είναι μια γλώσσα διεθνής.


Οι κατάλληλες επαγγελματικές φωτογραφίες (όποιο μέσο και εάν επιλέξετε να τις προβάλετε) θα γίνουν πραγματικά εργαλεία διαφήμισης, ικανά να προκαλέσουν επιθυμητά και προκαθορισμένα συναισθήματα σε αυτούς που τις βλέπουν.


Για αυτό οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να απεικονίζουν όχι μόνο τον χώρο αλλά και ανθρώπους ή τουλάχιστον να υπονοούν την ανθρώπινη παρουσία. Η δύναμη εξάλλου μιας καλής φωτογραφίας βρίσκεται όχι τόσο στο να αναδείξει αυτό που απεικονίζει, αλλά στο να υπονοήσει αυτά που δεν φαίνονται και να εξάψει την φαντασία και την επιθυμία ανοίγοντας διάλογο με το υποσυνείδητο!


Τα υποσυνείδητα συναισθήματα θεωρούνται στην διαφήμιση ο Νο2 ισχυρότερος παράγοντας επιρροής και έχουν κυρίαρχο ρόλο στην διαδικασία απόφασης των πελατών.


Σύγχρονες και εξειδικευμένες τεχνικές μπορούν να αναβαθμίσουν εντυπωσιακά αλλά και διακριτικά τον χώρο, φροντίζοντας απαραίτητα να συμπίπτει η μεταφερόμενη από την φωτογραφία αίσθηση με την πραγματικότητα.

Η υπερβολή στην αρχική εντύπωση μέσω "ψεύτικων" φωτογραφιών, οδηγεί συνήθως σε απογοήτευση κατά την επίσκεψη, φέρνοντας εντελώς αντίθετα αποτελέσματα!!


ΓΙΑΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ..


Η φωτογράφιση ενός ξενοδοχείου συνήθως γίνεται μετά την αποπεράτωσή του η μετά από μια ριζική ανακαίνιση και γίνεται συνήθως βιαστικά! Η επιλογή του φωτογράφου πολλές φορές γίνεται χωρίς γνώση και με κριτήριο την τιμή.


Η φωτογράφιση χώρων και ειδικά ξενοδοχειακών μονάδων είναι εξειδικευμένη εργασία που απαιτεί συγκεκριμένη τεχνογνωσία, στιλιστική κατάρτιση, αλλά και γνώση της ψυχολογίας του καταναλωτή και δεν μπορεί να γίνει σωστά από τον φωτογράφο “της γειτονιάς” ή από κάποιον ενθουσιώδη “ερασιτέχνη”.


Αλλάξτε λοιπόν τώρα τις παλιές, πιθανώς μουντές, στατικές φωτογραφίες σας και δώστε μια νέα πνοή στους χώρους σας με το ελάχιστο κόστος.


Οι κατάλληλες φωτογραφίες με την κατάλληλη προβολή, θα αναδείξουν δραματικά τους χώρους αλλά και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, αυξάνοντας έτσι άμεσα την πληρότητα και φυσικά τον τζίρο της.


Ειδικοί στο Hospitality Traffic Building πιστεύουν και συνηγορούν στο ότι η σημαντικότερη ROI (Return On Investment) επένδυση που πρέπει να κάνει ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης φιλοξενίας και πριν από όλα, είναι σε μια εξειδικευμένη και πραγματικά επαγγελματική φωτογράφιση.


ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΝΕΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ


Όσο και καλή να είναι μια φωτογράφιση δεν αρκεί αυτό αν οι φωτογραφίες δεν αξιοποιηθούν σωστά και με όλους τους δυνατούς τρόπους. Η τεχνολογία στην εποχή μας προσφέρει οικονομικές λύσεις με μεγάλη απήχηση.

Εκτός από τους “παραδοσιακούς” τρόπους μάρκετινγκ (φυλλάδια, καταχωρήσεις σε περιοδικά κλπ) η ύπαρξη του internet έχει ανοίξει νέους ορίζοντες. Οι τρόποι είναι πολλοί αλλά θα αναφέρουμε ενδεικτικά τους εξής:


> Ιδιόκτητο site πιθανώς με σύστημα κρατήσεων.

> Σελίδες προώθησης υπηρεσιών (BOOKING, TRIP ADVISOR)

> Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (FACEBOOK, TWITTER, PINTEREST, INSTAGRAM)

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΣ


Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται σχεδόν αποκλειστικά στον χώρο της αρχιτεκτονικής φωτογραφίας επαγγελματικών χώρων φιλοξενίας και εστίασης, έχοντας εμπειρία, εξειδικευμένες γνώσεις και τον κατάλληλο τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό από την λήψη ως και την επεξεργασία.


Η πολυετής συνεργασία μας με τα 3 μεγαλύτερα παγκοσμίως δίκτυα προώθησης ταξιδιωτικών τουριστικών φωτογραφιών (SHUTTERSTOCK, FOTOLIA, DREAMSTIME) είναι ενδεικτική και εγγυάται την πραγματική γνώση της προσέλκυσης ταξιδιωτών και τουριστών.

ΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ


Φωτογράφιση ή/και Βιντεογράφιση:

> Των εγκαταστάσεων σας (εξωτερική, εσωτερική, εναέρια): Δωμάτια, ρεσεψιόν, χώρος πρωινού, κήπος, πισίνα γυμναστήριο κλπ.

> Των υπηρεσιών σας: (μενού πρωινού, εστιατορίου, σάουνα, μασάζ κλπ).


οι φωτογραφίες και το βίντεο clip παραδίδονται σε ότι φορμάτ χρειάζεστε (μικρής ανάλυσης για το internet ή υπερυψηλής ανάλυσης για έντυπα).


> Παροχή τουριστικών φωτογραφιών που αναδεικνύουν την ευρύτερη περιοχή σας ως προορισμό, για χρήση μέσων αλλά και διακόσμησης.


> Ψηφιακή Διαφήμιση: Google Search (ADWORDS), Τοποθέτηση στο Χάρτη (Google Maps)

> Ψηφιακό μάρκετινγκ: Δημιουργία και συντήρηση επαγγελματικών λογαριασμών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twiter, Instagram, Google plus).


και σε συνεργασία με έμπειρους συνεργάτες:


> Γραφιστικές υπηρεσίες (Λογότυπο, κάρτες, φυλλάδια κλπ).

> Κατασκευή ιστοσελίδας ή ανανέωση της ήδη υπάρχουσας.

> Βελτιστοποίηση προβολής (SEO) σε μηχανές αναζήτησης στο internet. 


ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ?


Μια αποτελεσματική φωτογράφιση αποτελεί μια επένδυση μεγάλης ανταποδοτικότητας και πολύ γρήγορης απόσβεσης. Έτσι το κόστος της μπορεί να αποσβεστεί, μόνο και μόνο από τις έξτρα κρατήσεις που θα προκύψουν, ακόμη και σε μια ημέρα για μια μέτρια ξενοδοχειακή μονάδα, ή σε μια εβδομάδα για μια μικρότερη.


Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα παρακάτω 3 βασικά πακέτα:


* το πακέτο BASIC           (1 ολόκληρη ημέρα με 1 διανυκτέρευση)

* το πακέτο PREMIUM      (2 ολόκληρες ημέρες με 2 διανυκτερεύσεις) 

* το πακέτο PREMIUM+    (3 ημέρες κατ ελάχιστο).


Οι Υπηρεσίες που προσφέρονται στο κάθε πακέτο, φαίνονται αναλυτικά στον πίνακα εδώ.


Τα πλεονεκτήματα μιας 2 ήμερης και πλέον φωτογράφισης είναι προφανή, μιας και το ευρύτερο χρονικό πλαίσιο επιτρέπει από την μία μεγαλύτερη προσοχή στην λεπτομέρεια και δημιουργικότερη δουλειά με στυλιστικές παρεμβάσεις και από την άλλη ιδιαίτερα εντυπωσιακά εσωτερικά όσο και εξωτερικά βραδινά πλάνα.


Σε κάθε περίπτωση για αποστάσεις μεγαλύτερες των 50km από την έδρα μας θα υπάρχει η ελάχιστη δυνατή χρέωση της μετάβασης (καύσιμα ή/και εισιτήρια) καθώς και του κόστους διαμονής - διατροφής.


Περισσότερες και ακριβέστερες πληροφορίες μπορείτε να πάρετε ζητώντας μας μια πλήρη και αναλυτική προσφορά, προσαρμοσμένη ακριβώς στις απαιτήσεις σας.

Αυτό προϋποθέτει συνήθως μια μελέτη του χώρου σας από εμάς (έστω και εξ αποστάσεως) και μια ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων με τον υπεύθυνο της μονάδας.

Εάν με τις παραπάνω ερωτήσεις δεν καλύψαμε επαρκώς τις απορίες σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ ή να μας στείλετε ένα email πατώντας στην διεύθυνση εδώ info@imagin.gr για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση.


Powered by SmugMug Log In